Продайте вашия бизнес, купете разработен бизнес, намерете бизнес съдружие, обменете бизнес идеи. Започнете франчайз бизнес. ПРАВЕН КАТАЛОГ,seo оптимизация,СПРАВКИ В АГЕНЦИЯ ПО ВПИСВАНИЯТА-ТЪРГОВСКИ РЕГИСТЪР,ТЪРГОВСКО ПРАВО,Юридически услуги.Обяви,Оферти.Продава Купува бизнес,Покупко-Продажба на Фирми,Транспорт,Логистика,Строителни услуги,

Услуги » Оптимизирането на сайт за търсачки


Услуги » Оптимизирането на сайт за търсачки

ОПТИМИЗИРАНЕТО НА САЙТ ЗА ТЪРСАЧКИ

Въведение в Оптимизирането на сайт за търсачки

Оптимизирането за търсачки (SEO) се отнася до онези техники, които ще бъдат от полза за класирането на Вашия сайт на по-добра позиция в органичното търсене в търсачката. По този начин Вашият сайт ще стане по-достъпен за хората, които се интересуват от продукта или услугата, която вие предлагате.
Оптимизацията е част от една по-голяма тема – Search Engine Marketing (SEM) – термин, който обединява в себе си всички маркетингови стратегии при търсене. SEM обхваща не само резултатите от ограничното търсене, но и платените реклами. С платени реклами Вие можете да си платите, за да излиза Вашият сайт при първите резултати с реклами, когато извърши търсене по Вашата ключова дума или фраза.
Защо е важно за корпоративен сайт да се появява в резултатите на търсачката?
Ако говорим само за Google, той генерира над 694,000 търсения всяка секунда. Помислете над този факт. Всяка секунда, в която вашия сайт не е индексиран в Google, Вие губите потенциално стотици, ако не и хиляди възможности някой да посети Вашия сайт, да прочете Вашето съдържание и потенциално да си купи Вашия продукт или услуга. Прилагайки основните техники за оптимизация, както и някои по-сложни техники след това, Вие можете драстично да подобрите възможността Вашият сайт да се класира в търсачката и да привлечете нови потенциални клиенти.
Ами платените резултати от реклама? Да, Вие можете да платите, за да се класира вашия сайт в резултатите по определени ключови думи. Обаче, провеждането на кампании за платени реклами може да бъде скъпо за вашия бизнес, ако не знаете какво точно правите. Да не споменаваме също, че около 88% от потребителите в търсачките никога не кликат на платени реклами.
Най-важната цел на търсачката е да предостави на всеки потребител релевантна и качествена информация. Ето защо в интерес на потребителите, на търсачката и във Ваш личен е да се индексира сайтът Ви в ограничното търсене. Най-добре е да не провеждате платени кампании за реклами, докато не се запознаете отблизо с техниките за оптимизация и как да се класирате в органичното търсене.

GOOGLE ЗАМЕНИ ТЕЛЕФОННИЯ УКАЗАТЕЛ

Outbound marketing, такъв каквъто го познаваме, вече не съществува. Той заемаше главна част от маркетинговия бюджет на всяка компания – жълти страници, вестници, радио реклами. За да просперира бизнесът Ви, трябваше да представите офертите си и да рекламирате пред лицето на абсолютно всеки. Е, вече не. Ерата на Интернет постави потребителите в своите рамки, така че да бъдат под контрол.
Никога не е било по-лесно за потребителите да изключат шума от реклами и оферти, които чуват всеки ден. След като вече няма как да хванете тяхното внимание чрез outbound marketing, трябва да пренасочите своите услия към Inbound marketing и да бъдете сигурни, че сте лесно откриваеми в интернет, когато потребителите ви търсят. Кога беше последния път, когато използвахте телефонния указател? Google е новият телефонен указател. Ако вашият сайт не е индексиран и оптимизиран да се показва на ключови думи и фрази, които са релевантни на това, което предлагате, цялото количество потенциален трафик отива при Вашите конкуренти.

КАК РАБОТЯТ ТЪРСАЧКИТЕ?

Търсачките имат една цел – да ви предоставят възможно най-релевантните резултати във връзка с Вашето търсене. Ако търсачкаа успява да ви предостави информация, която отговаря на Вашите нужди, значи Вие сте един доволен потребител. А доволните потребители са по-склонни да отворят търсачката отново и отново, защото те получават резултатите, от които се нуждаят.
За да може търсачката да е способна да предостави релевантни резултати по търсенето на съответния потребител, тя трябва да има архив с цялата налична информация, от която да избере резултати. Всяка търсачка има свои методи за подбиране и приотизиране на съдържанието на един сайт. Независимо от специфичните тактики или използвание методи, този процес се нарича индексиране. Търсачките всъщност се опитват да сканират цялата онлайн вселена и да индексират всичката налична информация, за да могат да Ви го покажат, когато Вие въведете заявка за търсене.
Как търсачките правят това? Всяка търсачка има ботове и роботи, които непрекъснато сканират уеб пространството, индексират уебсайтове за съдържание и препращащи линкове от всяка страница до други страници. Ако Вашият сайт не е индексиран, не е възможно той да се появи в страниците с резултати на търсачката. Освен ако не управлявате shady online business или се опитвате да измамите търсачката в стремежите си да достигнете първите резултати в SERP, шансовете Вашият сайт да е индексиран са големи.
Големите търсачки като Google, Bing, Yahoo непрекъснато индексират стотици милиони, ако не и билиони уеб страници. Как те знаят какво да покажат в SERP, когато вие направите заявка за търсене? Търсачките имат предвид две главни неща, когато преценяват за какво е Вашия сайт и как да го приоритизират.
Съдържанието на Вашия сайт: Когато индексира страници, ботът на търсачката сканира всяка страница от Вашия сайт, търсейки указания за това какви теми покрива вашия сайт и сканира back-end code на сайта за определени тагове, описания и инструкции.
Кой е направил връзка към Вас: Ботът на търсачката сканира страници не само, за да ги индексира, но и за да провери за линкове от други страници към Вашия сайт. Колкото повече линкове има сайтът Ви на други сайтове, толкова повече влияние или авторитет има той. Всеки линк, който препраща към Вашия сайт се брои като вот на доверие към съдържанието на Вашия сайт. Също така, всеки отделен линк от външен сайт има различна тежест. Например, линк от сайт с висок авторитет като The New York Times (nytimes.com) ще даде на вашия сайт много по-голям тласък, отколкото линк от малък блог. Този тласък понякога е свързан с т. нар. link juice.
Когато е зададена заяка за търсене, търсачката търси в своя архив от индексирани страници за възможно най-релевантната информация и показва тези резултати в SERP. Резултатите са представени в списък по ред от най-релевантния и авторитетен резултат.
Ако Вие извършите същото търсене на различни търсачки, най-вероятно ще видите различни резултати на страницата с резултати (SERP). Това е така, защото всяка търсачка използва свой собствен приоритетен алгоритъм, който взима предвид множество от фактори, за да определи кои резултати да покаже на страницата с резултати, когато е извършено търсене.
Представям ви списък с няколко факора, които е възможно да влияят при алгоритъма на търсачките, когато решават дали да покажат определена информация в страниците с резултати:
  • Географското положение на търсещия потребител;
  • Представянето на сайта в миналото по определени категории (кликове, степен на отпадане и др);
  • Качеството на линковете (двупосочни линкове или еднопосочни линкове);
  • Съдържанието на страниците (ключови думи, тагове, картинки);
  • Back end code или HTML на страницата;
  • Вида на линка (споделяне в социалните мрежи, линк от media outlet, блог или др).
С 200B market cap, Google доминира на пазара на интернет търсачките. Google се превърна в лидер след като фундаментално революционизира начина, по който търсачките работят и предоставят на потребителите по-добри резултати чрез своя подобрен алгоритъм. С 64% пазарен дял, според Compete, Inc., Google е все още определян като основен иноватор и лидер в интернет търсенето.
В дните преди Google (1997г.), търсачките разчитаха главно на индексирането на съдържание на уеб страници и решаващи фактори като наситеност на ключовите думи, за да определят кои резултати да излизат на първи позиции в страниците с резултати. Този подход даде възможност да бъдат развити т. нар. black hat SEO тактики, в които собствениците на сайтове започнаха умишлно да наблъскват страниците си с ключови думи, за да могат да се класират първи в страниците с резултати, дори и техните страници да са напълно нерелевантни към търсенето на потребителя.

КАКВО Е НУЖНО, ЗА ДА СЕ КЛАСИРАМЕ?

Не е трудно един сайт да бъде индексиран и дори да се класира в страниците с резултати на търсачките. От друга страна обаче, класирането на вашия сайт по определена ключова дума може да бъде сложно. Има три основни елемента, които търсачката има предвид, когато преценява на коя позиция да класира един сайт в страниците с резултати: ранк, авторитет и уместност.
Докато няма никакъв начин да проверите колко релевантно е вашия сайт, има някакви SEO основни техники, които можете да използвате, за да покриете основните параметри и да сте сигурни, че давате на търсачките всяка добра възможност, по която да преценят Вашия сайт. Ще стигнем до този момент скоро.
Търсачките са изключително сложни. Основното при тях е, че те се опитват да мислят като човешки същества. Много е лесно да бъдете хванати, че модифицирате съдържанието по вашия сайт, само за да се класирате в търсенето. Ако усетите, че създавате съдържание насочено изцяло към търсачката, замислете се за момент защо го правите.

LONG-TAIL КОНЦЕПЦИЯ И ТЕОРИЯ

За да се класира вашия сайт в търсачката, трябва да поемете по пътя на най-малкото съпротивление. Докато се опитвате да се класирате по ключова дума с висока конкуренция и това ви изглежда като логичен подход, това най-вероятно ще доведе до много разочарование и изхабени ресурси. Също е възможно да получавате трафик от тези ключови думи, но той да не е правилно таргетиран и хората, които посещават сайта Ви да нямат никакъв интерес към това, което предлагате.
Приемете всяко едно търсене, което въвежда потребителя, като една снежинка – всяка една е уникална и различна от останалите. Има билиони уникални заявки за търсене повече отколкото масови такива. Всъщност, ако сравните трафика, който идва към Вашия сайт от по-популярните ключови думи, с които търсят потребителите, ще забележите, че той е в пъти по-малко от трафика, който генерира сайта Ви, от уникалните търсения. Това се нарича long-tail .
Важен компонент от оптимизацията е изборът на правилни ключови думи за Вашия сайт. Ако продавате обувки, вие може да искате сайта да се класира за ключова дума „магазин за обувки“, но шансовете да се класирате да бъдат малки, тъй като това е ключова дума с висока конкуренция. Можете за сметка на това да оптимизирате различни страници на сайта за различните видове обувки, които продавате. В този случай бихте имали много по-голям успех, и би било по-лесно сайтът да се класира на първи позиции в страницата с резултати. Ключова дума като „червени обувки за тенис Velcro“ (long-tail keyword or term) е добър пример. Разбира се, броят на хората, които ще търсят „червени обувки за тенис Velcro” е много по-малък от броя хора, които търсят „магазин за обувки“, но вие можете да бъдете сигурни, че тези, които търсят обувките за тенис биха били по-склонни да направят поръчка.
Ето защо long-tail ключовите думи са толкова ефективни. Те таргетират хората, които искат да направят определено действие, като например да си купят нещо, или да търсят специфична информация, като например „как да…“ или услуга, която може да реши техния проблем. Избирайки да оптимизирате сайта си с long-tail ключови думи, вие ще видите колко по-лесно е да се класирате в търсачките и да си докарате таргетиран качествен трафик, който да ви гарантира клиенти.

СЪДЪРЖАНИЕТО Е НАЙ-ВАЖНАТА ЧАСТ ОТ ОПТИМИЗАЦИЯТА

Без богато съдържание много трудно ще успеете да класирате един сайт по конкретни ключови думи и да генерирате трафик към него. Освен това, ако вашето съдържание не е полезно и не обогатява потребителите с нова информация, ще Ви бъде много трудно да получите клиенти.
Невъзможно е да се предскаже колко човека ще търсят една и съща информация и какви ключови думи ще използват при търсенето. Единствения начин да Ви намерят потребителите, е да генерирате голямо количество съдържание. Колкото повече информация и страници публикувате, толкова по-големи шансове имате за класиране в търсачките. Може да се направи аналогия с лотарийните билети. Колкото повече билети пускае, толкова по-големи са възможностите да спечелите от лотарията. Представете си, че всяка нова страница, която пускате, е лотариен билет. Колкото повече страници имате, толкова по-големи шансове имате да се класирате в търсачката.
Както вече знаете, търсачките са интелигентни. Ако генерирате множество страници по една тема, само ще си загубите времето. Трябва да създавате голямо количество съдържание, което засяга много теми. Има различни начини, по които можете да използвате информацията, за да увеличите вашето онлайн присъствие и да подобрите шансовете да се класирате на по-висока позиция, но без да се повтаряте. Ще Ви дадем няколко примера:
Главна страница: Използвайте главната страница, за да обхванете всички аспекти на продукта/услугата, която предлагате и да предадете най-доброто послание на вашите потребители. Ако някога е съществувало главо място за оптимизиране на ключови думи, това е вашата главна страница.
Страници с вашите продукти/услуги: Ако предлагате продукти и/или услуги, създайте уникална страница за всеки един от тях.
Страница с полезни връзки: Направете една страница, която да включва линкове към други страници от Вашия сайт, в които има полезна информация, съвети и др.
Блог: Блогът е един уникален начин да поддържате сайта си up-to-date, докато създавате нови и нови страници със съдържание. Системното списване на блог (веднъж в седмицата е достатъчно) може да има сериозен ефект върху оптимизирането на сайта, защото всеки нов блог пост е нова страница от Вашия сайт.
Докато търсите в интернет информация за SEO, може да попаднете на статии, които се отнасят за наситеността на ключовата дума (колко често споменавате една ключова дума на страница). Въпреки че използването на подход като този може да звучи логично, не е препоръчително. Запомнете: не пишете съдържание за търсачката. Пишете съдържание за вашата аудитория от читатели и всичко останало ще е наред. Уверете се, че всяка страница има ясна цел и е насочена към една тема.

КАК ДА РАЗРАБОТИМ SEO СТРАТЕГИЯ?

Когато разработвате SEO стратегия, е най-добре да разделите начинанието си на 2 части: вътрешна и външна оптимизация. Вътрешната оптимизация обхваща всичко, което можете да контролирате на всяка една страница от сайта Ви, като го правите по-лесен за откриване от търсачката, за индексиране и за разбиране на основните теми, по които сте генерирали съдържание. Външната оптимизация обхваща онези аспекти от SEO, които се случват извън вашия сайт, като например качествените входящи линкове от други сайтове. Нека първо се занимаем с вътрешната оптимизация, а след това ще обърнем внимание и на външната оптимизация.

On-Page SEO

Има множество елементи на Вашия сайт, които Вие трябва да следите, за да бъде по-лесно за търсачките да индексират страниците и да разберат, за какво се отнася съдържанието по тях.

СЪДЪРЖАНИЕ НА САЙТА

Както вече споменахме, Вие трябва да напишете съдържание, което да бъде полезно за целевата аудитория. Освен съдържанието на информацията е важен и начинът, по който оформяте страниците – той също има значение за това как бота на търсачката приема съдържанието, когато обхожда страницата. Всяка страница, която създавате, трябва да има заглавие, провокиращо мисълта на читателя, за да грабне вниманието му, и също трябва да включва ключова дума или фраза, за която се отнася съответната страница. Друго форматиране на текста, например удебеляване на определени ключови думи или фрази, също може да бъде от полза за ключовите думи, по които искате да оптимизирате сайта.

СТРУКТУРА НА URL АДРЕСА

Реалната структура на вашия URL адрес на сайта има значение за това как търсачката го индексира и разбира съдържанието на самия сайт. Изборът на по-подреден и организиран URL адрес ще има по-голямо въздействие за оптимизацията. Някой CMS платформи ще генерират автоматично URL адрес от числа. Въпреки че този адрес с числа може да е полезен и оптимизиращ за вашия CMS, той няма да ви послужи за нищо друго. Ако можете да редактирате URL адреса и да включите в него заглавието на страницата, го направете. А има и някой CMS платформи, които директно създават URL адрес, въз основа на заглавието, което сте написали за съответната страница.

КАРТИНКИ

Няма нищо по-лошо от това да попаднете на една страница, затрупана само с текст. Картинките са не само добът вариант да разчупите текста, но също и служат като източник на комуникация с търсачките. Търсачките не могат да разпознаят една картинка, като я сканират. Те търсят за следи и указания какво има на картинката на две места.
Всяка картинка, която качвате на сайта си, има свое име. Когато картинката е качена, тя започва да битува в sourse кода на сайта или HTML-a. Търсачките сканират кода на сайта, ето защо е добре да кръщавате файла на картинката с думи, които оказват какво има на нея. Например: „червени-тенис-обувки-velcro.jpg“ е много по-полезно от „pic12345.jpg“.
Също така, може те да помогнете на търсачката да разбере картинките, като включите alt tag към картинките по страниците. Alt tag-овете са кратки кодове, които ви дават възможност да маркирате всяка картинка на вашия сайт с кратко текстово описание.

TITLE TAGS & META TAGS

Всяка уеб страница, която създавате си има освен конкретен текст за заглавие и таг към него. Това е текстов фрагмент, който се поставя в горния ляв ъгъл или в табовете на Вашия браузър. Също така, заглавният таг е син линк, който търсещите машини показват в списъка на SERP. Ограничението е до 75 символа, затова подбирайте думите си разумно.
Мета таговете са откъси от код, които можете да включите в рамките на уеб страницата и HTML. Мета таговете обикновено са разположени близо до кода на заглавния таг в head на HTML. Мета описанията са първото място, на което търсещите машини ще намерят текст, изписан под синия линк в списъците на SERP. Ако не разполагате с мета описание, търсачката обикновено избира произволна част от съдържание на страница, към която са свързани. Мета описанието е ограничено до 150 символа.
Мета ключовите думи се състоят от допълнителен текстови фрагмент в HTML кода, който ви позволява да изброите няколко различни ключови думи, с препратки към Вашия уеб сайт. Преди време, търсачките са използвали тази област, за да определят по какви ключови думи да класират сайта ви. Сега, повечето търсачки твърдят, че дори да не използват мета ключови думи, индексират съдържание. Като най-добра практика се препоръчва поставянето на 5-7 ключови думи в мета, но не мислете дълго време за това.

HEADING TAGS

Когато ботовете на търсачката сканират уеб страниците ви, те търсят точно за какво се отнася страницата. Търсачките показват, че ключовите думи, които се третират по-различен начин, са по-важни от другите ключови думи на страницата. Ето защо използването на headline тагове е от огромно значение. Чрез използване на различни headline тагове (всеки таг произвежда различен по размер заглавие), не само можете да направите уеб страницата си по-лесно достъпна и разбираема за читателя, но също така ще дадете на търсачката окончателни насоки за това кое е важно на страницата ви.

INTERNAL LINKING

До този момент имаме само входящи връзки, които идват от други сайтове към Вашия. Когато създавате съдържание за Вашия блог или уеб сайт, можете да споменете тези страници чрез поставяне на линк към друга уеб страница в рамките на съдържанието на определена страница. Използването на текст за кликване се препоръчва при свързване към друга уеб страница или сайт. Това е още един начин, по който помагате на търсачките.

Off-Page SEO

Сравнена с вътрешната оптимизация, външната оптимизация със сигурност е много по-трудна за постигане. Външната оптимизация изгражда връзки с други сайтове, чрез създаването на интересно съдържание, или достигането до хората, които администрират сайтове. Този процес на изграждане на връзки е наречен link building. Кой е направил връзка към вас, как я е направил и как вашето съдърбание с поделено в социалните мрежи и като цяло в интернет пространството са всички фактори, които могат да имат ключова роля в класирането на Вашия сайт в страниците с резултати.

КОЙ ИЗГРАЖДА ВРЪЗКИ КЪМ ВАШИЯ САЙТ?

Знаете ли кои сайтове са споделили връзки към Вашия сайт? Както вече споменахме преди, вие можете да използвате някои безплатни инструменти, за да определите какви сайтове вече са изградили връзки към Вашия сайт – нещо, което е от голямо значение за търсачките. 20 входящи линка от сайтовете на Ваши приятели могат да бъдат добро начало на изграждането на link building, но получаването на един линк от важна публикация или образователен сайт (с .edu адрес) може да има много по-голямо значение от силата на 20 линка едновременно.
Откакто Интернет се превърна в едно мащабно свързване на линкове в мрежата на различни страници и сайтове, не всеки линк е равен по значение и тежест на останалите. Линкове от мащабни публикации и блогове обикновено предоставят повече link juice, защото са посещавани от милиони потребители всеки ден. Освен това, те имат огромно влияние за популяризирането на сайта.
В информационен сайт на вестник е твърде вероятно да бъдат споделяни връзки към авторитетни сайтове, които се отнасят до определени събития и тенденции. Тези сайове най-вероятно са и по-значими от останалите. Същото се отнася и за образователните сайтове, завършващи на .edu домейни, тъй като те са купени от образователни институции. Като такива, търсачките разбират връзките от тях към вашия сайт като много по-значими и следователно Вашия сайт придобива повече авторитет.

КАК ДРУГИ САЙТОВЕ СЪЗДАВАТ ВРЪЗКА КЪМ ВАС?

По същия начин по който се използва anchor text, когато правите връзка от една страница от Вашия сайт към друга вътрешна страница. Използването на anchor text, когато друг сайт прави връзка към вашия може да бъде изключително полезно за определени ключови думи и фрази. Ако имате възможност, винаги искайте ключова дума с богат anchor text за линк, който отпраща към вашия домейн. Но ако нямате такава опция, се примирете с линк с някакъв anchor text, който препраща към Вашия сайт. Всякакъв вид link juice е полезен.
Често срещана практика в link building-а е търговията с линкове, или „Аз ще поставя линк към твоя сайт на моя, ако ти поставш линк към моя на твоя.“ Този тип линкове се наричат двупосочни. Тъй като всеки тип Link juice е полезен, двупосочните линкове не са забранени, но тяхната стойност със сигурност не е толкова висока като еднопосочния линк към Вашия сайт. Преди време двупосочните линкове са били еднакво добри като всеки еднопосочен линк, но търсачките стават все по-интелигентни в определянето на това каква тежест може да има един линк.
Точно като всеки друг аспект от SEO, хвърлянето на пари за link building може да Ви навреди. Плащането на други да сложат линк, водещ към Вашия сайт е абсолютно забранено от търсачките. И не само това, но всеки платен линк трябва да включва таг, наречен „no-follow tag“, който дава информация на търсачките да не отдават значение на този линк. Ако Ви хванат с платени линкове, които нямат този таг (без значение дали плащате за линкове към Вас или други Ви плащат за да поставяте линкове във Вашия сайт), Вашият сайт може да бъде наказан от търсачките или да бъде поставен в черен списък завинаги.
Линкове към Вашия сайт от обяви не се броят за входящи линкове от търсачките. Ако те установят платени линкове, които не са определени като реклами, Вие рискувате да отстранят сайта от страниците с резултати, или да бъде поставен в черния списък ако провинението Ви се счете за много тежко.
Ако нямате време, за да изграждате link building, но имате пари, съществуват SEO фирми, които можете да наемете, за да ви помогнат с тази задача. Някои фирми имат съмнителни SEO практики в най-добрия случай, така че е най-добре да направите сериозно проучване преди да подпишете договор или да им платите за такива услуги.

ИЗПОЛЗВАНЕ НА СОЦИАЛНИ МРЕЖИ ЗА РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА СЪДЪРЖАНИЕ

Използването на социални мрежи като Facebook, Google+, Twitter и LinkedIn придобива огромна популярност. Всъщност, най-новите данни от ComScore показват, че 16% от времето онлайн, се използва за социални мрежи. Според SEOMoz, размерът на социалната активност , която дадена уеб страница има в мрежата(следвания, препоръки, харесвания, линкове), е важен фактор за способността й да се класира в SERP. Казано по-просто, търсачките са осъзнали, че съдържанието, споделено в социалните мрежи, повлиява значително, и следователно трабва да се класира по-нагоре. Освен използването на социални мрежи за гарантиране на нови преспективи, проследявания, както и измерването на познаваемост, информираност на марката, фирмите трабва да вземат предвид и всички пропуснати SEO ползи при неналичие на присъствие на марката.
За да се подобри класирането от социалните мрежи, е нужно да направите съдържанието си лесно за споделяне. Най-рационалният начин за постигане на това е чрез прилагане на бутони за социални мрежи през вашия сайт. Инсталирането на бутоните е лесно, ако използвате услуга като AddThis. Още по-добре е, защото софтуерът на HubSpot автоматично добавя тази функция за вас.

ИЗПОЛЗВАНЕ НА ИМЕЙЛ ЗА РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА СЪДЪРЖАНИЕ

В днешни дни почти всеки бизнес използва имейл, за да поддържа връзка със своите постояннни и потенциални клиенти и прилага имейл техники за привличане на нови. Не е изненада, че след отмирането на пряката пощенска реклама през последните години, имейл маркетинга доби огромна популярност. Никога не е било по-лесно да създадете имейл програма, да добавяте клиенти и да комуникирате с тях. Очевидно, че екстремната скорост, с която бизнесът е усвоил употребата на имейл услуги, е влошил ефективността му в индустрията. Както правите съдържанието си лесно за споделяне в социалните мрежи, така трябва да постъпите и с електронната поща. Освен като ясен призив за действие във вашите имейли, за да подхраните своя списък за набиране на потенциални клиенти , вие също трябва да осигурите лесен начин за вашите имейл читатели да споделят съдържание с приятели и да го публикуват в социалните мрежи. Това ще увеличи обсега на съдържание на вашия уеб сайт и ще направи по-лесно за вас получаването на входящи връзки за SEO.